Skip to main content

Pfd Forex Review


Forex Trading Forex Trading (FX) ger dig tillgång till världens största och mest likvida marknad. Marginalvaruprodukter är en delmängd av valutahandelshandel som gör det möjligt för dig att handla valutaterminen på en leveransbaserad basis. I stället för att köpa hela nominella värdet på ett FX-kontrakt betalar du endast en liten marginal på nominellt värde av valutan som handlas och har förmånskostnaden för fluktuationer i valutan. Det finns alltid en lång (köpta) och en kort (såld) sida för valutahandel, vilket innebär att du spekulerar på utsikterna till en av valutaförbättringarna och en av valutakursförsvagningen. PFD ger 24-timmars tillgång till flera källor till information, likviditet och priser för de nedan angivna omfattande produkter och tjänster till sina globala kunder. Om 24-timmarsmarknaden är otillgänglig kan det leda till att EOD bredare spridda. På samma sätt, efter bred marknadsvolatilitet fastställdes 10 marginaler. Forex trading tid från söndag 17:10 ESTEDT till 16:50 ESTEDT fredag, utom helgdagar. Vill du veta definitionen av FX PFD ger också Commodities finansiella produkter som inte går ut, ej levererbara och produktnoteringar skiljer sig från utbytesprodukter och CFD-varor. Commodities Financial Products som valuta FX-produkter har dagliga finansiella justeringar (swappar) men har inga månatliga prisspel som orsakats av månadskontraktets utgång. PFD NZ Review Pacific Financial Derivatives Limited (PFD-NZ) grundades 1991, kan vara baserat i Auckland, Nya Zeeland, men dess Forex-tjänster har en bestämd global räckvidd. Bolaget är auktoriserat av Financial Markets Authority i Nya Zeeland och är medlem i Dubai Gold Commodities Exchange. Det är också medlem i systemet för finansiell tvistlösning i Nya Zeeland, en tredje part som hjälper till att lösa beslut mellan företag och deras kunder. FD erbjuder mäklartjänster och handelsplattformar för handel i Spot Foreign Exchange, Spot Metals, Spot Oil, råvaror, CFDs, Index och avtal i Futures CFD-kontrakt för små, medelstora och stora investerare och marknadsaktörer över hela världen. Det finns inga riktiga konton hos PFD. De två valen är faktiskt två olika handelsplattformar, PFDPro (MT4) och PFDTrader (MT4). Båda dessa konton erbjuder handel i valutor, CFD och Futures. Diagramhandel och teknisk analys tillhandahålls i båda. Minsta insättning för PFDPro-kontot är 1000 och hävstången är 1: 100 Det finns inget minimum för PFDTrader och hävstången är 1: 300 för konton med eget kapital upp till 5000, 1: 100 om över 5000. OptionsXO Trading Platform Medan det finns Ingen provisioner debiteras för pengar på PFDTrader-kontot tas en provision på 1 per sidostandard storlek på alla PFDPro-insättningar. När det gäller spridningar är PFD stolt över att erbjuda den mest konkurrenskraftiga branschen. Jag blev besviken när jag gjorde den här översynen för att se att ett demokonto inte erbjöds. Detta är en funktion som nästan alla andra Forex-mäklare tillhandahåller och är ett utmärkt sätt för nybörjare att få den erfarenhet de behöver när de först börjar i Forex trading. PFD erbjuder MT4 MultiTerminal som är utformad för att hantera flera Forex trading konton samtidigt och lämpar sig för kontochefer och handlare som hanterar flera samtidiga konton. Det fungerar med värdepapper i Forex, CFD, spotmetaller, aktier och futures och erbjuder en enkel-klick, enplattform, flera kontonlösningar samt flera ordertyper som marknadsföring, stopp och gräns. Alla unika ordertyper accepterade inklusive Trailing Stop, Close and Close all. Traders kan få citat och nyheter i online-läget. Multi Account Manager (MAM) är utformad för Money Managers. Det är ett integrerat mjukvaruverktyg för att snabbt utföra blockorder under ett huvudkonto och enkelt automatisera handelsallokeringar till flera kundkonton. MAM breddar MT4-plattformens funktionalitet genom att möjliggöra för Money Manager att effektivt hantera och hantera flera konton. MAM stöder expertrådgivare (EA). PFD har gått ihop med ledande spreads-jämförelsessite, FX Intelligence, för att jämföra spridningar mellan PFD och andra större mäklare. Priser och spridningar för alla större valutor visas. Traders kan använda analysatorn för att rangordna de bästa reglerade mäklare för valutor och marknadstimmar som de handlar om. Under vår Pacific Financial Review var jag nöjd med att se till att de flesta uppgifter om mäklaren listades på deras hemsida. Webbplatsen är faktiskt tydlig, intuitiv och anpassad till nya användare som vill lära sig om företaget utan att vara distraherad av irrelevanta eller onödiga funktioner. Jag saknade dock det vanliga pedagogiska materialet som nästan alltid erbjuds av andra mäklarfirmor. Det fanns ingenting om videotutorials, webinars eller till och med nyheter och analyser. Detta saknar brist på handlare på alla handelsnivåer och är något överraskande med tanke på den hårda konkurrensen som regerar i Forex Mäklare. Inlåning Meddragen Finansiering till konton hos PFD kan använda CreditDebit-kort, banktrådar och en mängd online betalningsprogram som Money Bookers (Skrill). Återköp görs genom att fylla i ett online-återkallande formulär som kan användas för banktrådar och andra finansieringsmetoder. Samma blankett kan skickas i sin fysiska form. Kundtjänst PFD tillhandahåller ständigt 24 timmars support från klockan 10:00 på måndag Nya Zeeland (klockan 11:00 klockan söndag i London, klockan 18:00 söndag i New York) genom klockan 10:00 lördag Nya Zeeland (klockan 11:00 klockan 11:00 London tid, 18:00 Fredag ​​New York-tid) Kundtjänst kan också nås via e-post, chatt eller skype. Det bör dock noteras att företaget måste godkänna din Skype-inbjudan, vilket kan innebära att du har omedelbar hjälp när du försöker kontakta företaget. Slutsats Det finns bara ett antal Forex - och CFD-mäklare från under och PFD är en av de kvalitativa. Det finns dock många sätt det kan förbättras om det vill vara konkurrenskraftigt och bli ledande inom området. PFD bör börja erbjuda bonusar eller kampanjer för att locka fler kunder. Definierade konton som skiljer sig från deras plattformar, utbildningsmaterial och ett demokonto skulle alla gå långt för att göra den här mäklaren uppenbar. Riskfriskrivning: DailyForex kommer inte att hållas ansvarig för förlust eller skada som härrör från beroende av informationen på denna webbplats, inklusive marknadsnyheter, analyser, handelssignaler och Forex broker recensioner. Uppgifterna på denna webbplats är inte nödvändigtvis i realtid eller korrekt, och analyser är författarens åsikter och representerar inte rekommendationerna från DailyForex eller dess anställda. Valutahandel på marginal innebär hög risk och är inte lämplig för alla investerare. Som en hävstångsprodukt kan förluster överstiga inledande insättningar och kapital är i fara. Innan du bestämmer dig för att handla Forex eller något annat finansiellt instrument bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Vi arbetar hårt för att ge dig värdefull information om alla de mäklare som vi granskar. För att förse dig med den här kostnadsfria tjänsten mottar vi reklamavgifter från mäklare, inklusive några av de som listas i vår ranking och på denna sida. Samtidigt som vi gör vårt yttersta för att säkerställa att alla våra data är aktuella, uppmuntrar vi dig att verifiera vår information direkt till mäklaren. Riskfriskrivning: DailyForex kommer inte att hållas ansvarig för förlust eller skada som härrör från beroende av informationen på denna webbplats, inklusive marknadsnyheter, analyser, handelssignaler och Forex broker recensioner. Uppgifterna på denna webbplats är inte nödvändigtvis i realtid eller korrekt, och analyser är författarens åsikter och representerar inte rekommendationerna från DailyForex eller dess anställda. Valutahandel på marginal innebär hög risk och är inte lämplig för alla investerare. Som en hävstångsprodukt kan förluster överstiga inledande insättningar och kapital är i fara. Innan du bestämmer dig för att handla Forex eller något annat finansiellt instrument bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Vi arbetar hårt för att ge dig värdefull information om alla de mäklare som vi granskar. För att förse dig med den här kostnadsfria tjänsten mottar vi reklamavgifter från mäklare, inklusive några av de som listas i vår ranking och på denna sida. Samtidigt som vi gör vårt yttersta för att säkerställa att alla våra data är uppdaterade, uppmanar vi dig att verifiera vår information med mäklaren direkt. PFD-NZ (Pacific Financial Derivatives Limited) Recension Besök webbplatsen jag har börjat med PFD en IB MAM Konto och jag lovade företaget att ta över 2 miljoner dollar nettoförmögenhet av kunder, men mitt villkor var att testa vattnet innan jag haglar in. Tog min första klient och bad henne att kasta in en tusen dollar jag kom till PFD på grund av En sak och en sak bara. låg spridning och även att testa det och jämföra med andra mäklare. efter att jag började handla märkte jag att spridningen inte är faktiskt låg för EURUSD-paret var ca 2,3. Jag messaged Compliance Paul och han hävdade att eftersom mitt konto är MAM och de måste betala mig rabatt som han sprider är hög. så jag kom till en överenskommelse med honom och jag sa okej bra, jag letar inte efter rabatt men för en bra exekveringshastighet och låg spridning, nu var hans bästa lösning att PFD Avbryt mitt kontrakt och inte betala mig någon rabatt och ge mig En lägre spridning. Jag sa ja till överenskommelsen. Jag gick tillbaka till handel igen och jag var inte medveten om det faktum att denna mäklare har ett stort släppande marknadsgap och dåliga påfyllningsorder. det kostade mig nästan hela tusen dollar. Under den tiden var en annan klient på väg att deponera och 4 andra på vägen. Jag stoppade alla transaktioner och jag sa att jag borde testa denna mäklare ytterligare på dessa frågor. Efter en vecka från att min överenskommelse avbröts märkte jag att spridningen är mycket hög, vänligen se bifogad fil, och herr Paul svarar var bara normala och regelbundna ursäkter för en marknadsmäklare som handlar skrivbordsmäklare. Detta är till exempel den bästa kursen vi har från vår likviditetsleverantör, spridningen är högre på natten, glidning orsakar högre spridning på grund av omslag och listan fortsätter och fortsätter. Alla EXCUSES. Om så är fallet, herr Paulus, varför gav du mig låg spridning. Nej det går utöver det där han faktiskt så låg etisk och oförskämd som han erkänner problemet ännu inte erbjöd mig någon rabatt. efter otaliga e-postmeddelanden och chattar med deras online support säger han till dom jag fortfarande lider med hög spridning utan att detta problem löses. Jag var trött på detta och jag ville lägga upp en recension på FPA mot denna bedrägliga verksamhet på kontot eftersom jag blir rånad i grund och botten ren och klar och ljög till, jag ser det här postat av en annan person från Kanada. Jag har faktiskt nu ett volymavtal med dem när jag flyttat några stora system över. Jag får införa andra på dessa villkor om någon är intresserad. Du får basspridningen minus 0,3 pips, vilket ger dig spridning på USDJPY och EURUSD runt 0,2 pips utan några provisioner alls. Det faller ibland till negativa 0,1 pips ibland jag har spenderat år på jakt och det här är de bästa verkliga förhållandena jag förhandlade överallt. Observera att detta är ett sant (ingen uppmärkningsrabatt) så ta 0,3 pips av demoverspridningen för att bedöma vad du kommer att få live. Du får en omedelbar kredit i ditt konto efter varje handel. Det här är en win-win-situation du är de absolut bästa förutsättningarna, och det hjälper mig att fortsätta ett bra förhållande med mäklaren för att behålla dessa villkor när mina system har en lugn månad. jag trodde inte mina ögon. Denna skräp ljugit för mig och laddar mig med hög spridning bara för att han bestämde mig för det. Under den tiden och tyvärr kom min andra kunddeposition igenom och noterade det belopp som han överförde inte var samma belopp som kom till hans konto. Nu är mördaren vana att alltid peka fingret efter att ha begått ett brott, De hävdar att det är mina kunder som bankar. Efter att ha grävt sig till varför beloppet som visas i mitt kundkonto för PFD-handel var mindre än det belopp som han överfört beror på den tredje parten som de använder. De tar ut otroliga provisioner. Så för dem som vill överföra pengar var medveten. Ändå efter att pengarna kom igenom försökte vi handla lite så att vi kan balansera det med lite uppmärksamhet och jag fick inte rabatt. Nu handlas vi med 2 konton, en har högre kapital än det andra, men vi handlar med volymen 0,01. Efter att ha tagit några affärer upptäckte jag en annan SCAM-aktivitet, jag antar att det var i blodet. Tradena utförs endast på ett konto, inte på båda, även om det är ett MAM-konto och handlar ska utföras på alla länkade konton. När konfronterades var det deras patetiska svar. Vi noterar att även om AC 65 ​​är en av de konton som är kopplade till MAM, har den en exceptionellt oproportionerlig lägre kapitalfri fond jämfört med en av de andra AC 65 ​​kopplade till MAM. Vid handel med jämförbara små handelsstorlekar och när länkade konton har en relativt högre och oproportionerligt fria medel är det möjligt att, genom avrundning, hela småstora handelar kunna strömma till växelkursen med högre, oproportionerligt fria fond. T. ex. Ac1 har 100 ac2 har 10000, då andel av affärer från en liten storlek handel för ac1 kan vara antingen försumbar eller noll. Paul hör du själv hur patetiskt och dumt du låter. Låt oss gå vidare. Förutom allt som de gör öppnar jag min MT4 och jag ser att marknaden slås samman mot mina pågående order fick alla upphetsade alla lönsamma affärer och alla plötsliga affärer avbröts. Vad i helvete hände. Of Grov en mäklare som är mindre intresserad av att du tjänar pengar för uppenbara skäl till att vara STP men marknadsmäklare och hans avsikt att du förlorar pengar så att de tjänar. Logik. Jag tror så. Jag gick online och började chatta med deras online support och efter att ha kontrollerat sa han att dessa order har gått ut. Jag sa väl att de pågående beställningarna är placerade utan att det löper ut. När du lägger en väntande order längst ner har du en ruta som du kan kontrollera om du vill att dina beställningar ska upphöra vid ett visst datum. Alla mina pågående beställningar placerades utan någon utgång. Så jag mailade deras stöd och de hävdade att dessa affärer avbröts av mig själv. Jag sa att det inte är sant jag har inget intresse av att ingripa med mina egna order eftersom det var jag som satte robotarna där för det syftet i första hand. Svar och snabb åtgärd var att blockera mig från att logga in på mitt MAM-konto. Deras villkor att blockera kontot var. Här kommer jag att skicka in det till dig Var god försäkra oss om att i fall beställningar annulleras från IP 85.61.140.60 i framtiden också skulle du ha eget ansvar för att överväga att blockera IP. Det är rätt de vill att jag ska ta ansvar för något jag inte begått. Han ville att jag skulle ge honom det gröna ljuset för att fortsätta att avbryta handel genom att erkänna att det är jag som avbryter pågående order. Paul från överensstämmelse försöker att manipulera mig på att ta ansvar för åtgärder som gjordes av hans firma. Även för att täcka hans röv från Forex tempo armén om det finns ett inlägg så att han kan säga hej ser han erkände att det var honom. jag menar. Vilken typ av låg etisk mäklare är du. du blockerar min IP och använder det mot mig eftersom jag hävdade att du avbröt handlar för mig. Och du vill att jag ska säga ja jag gjorde ditt brott och under det tillståndet kommer du bara att avblockera min IP och låta mig handla så att du kan få det gröna ljuset att fortsätta med ditt smutsiga arbete. Nej, och du är till och med oförskämd och skamlös att du har tarmarna att konfrontera mig. Svar från Paul F Louis inlämnad 16 september 2015: Enligt PFDs-dokument har denna recension placerats av Samuel REMOVED BY FPA och hans plats är borttagen av FPA och inte Spanien. På 1232015 kontaktade Samuel PFD för att hjälpa honom att öppna en trading ac. PFD har en användarvänlig online-registrering som används sedan 2010, som 99 av våra enskilda kunder använder. Samuel hade problem, dock med online-registrering och skickade därför in en papperslägeansökan. Eftersom REMOVED BY FPA invånare inte kunde verifieras elektroniskt, begärde PFD att uppfylla våra krav på standarder för att tillhandahålla noterade kopior av sitt ID-adressbevis. Samuel motstod och var olycklig men samarbetade äntligen. Efter att ha lämnat honom kontinuerligt stöd i 41 dagar kunde han verifieras och en AC öppnades på 2242015. Sedan utbildades Samuel hur ett IB-förhållande fungerar och blev därefter godkänt som IB. Samuel lärde sig sedan från PFD hur en Multi Account Manager fungerar och dess funktioner. Den 20-05-2015 skrev PFD till honom Du gav oss ett intryck av att du hade övervakat våra spridda och kanske också demo handlade på vår plattform innan vi blev IB. Du började handla och vi rabatterade dig med basrabatt. Men du erbjöd dig att avstå rabatten och krävde att vi flyttade ditt konto till PFDTrader (direkt) konto som har en relativt smalare spridning som vi gjorde. Om du tittar igen för rabatt, när det inte finns någon öppen position, var god upplysa oss så att vi kan flytta ditt konto till PFDTrader (indirekt ac) - grupp som naturligtvis kommer att vara bredare i spridda jämförelser med PFDTrader (Direct ac). Vi är mer än gärna överens om vad du väljer i detta avseende, vilket vänligen ger oss råd. PFD är en licensierad mäklare i affärer sedan 1999 och vi har en väldigt transparent process och ett system till skillnad från vad du försöker hävda. PFD har ingen kontroll över marknadsrörelserna men vi är säkra på att vi erbjuder konkurrenskraftiga spridda för stora symboler. Min enkla råd till dig eftersom du inte har någon annan klient, låt oss stänga din MAM Master ac 40035 och i stället kan du vänligen överväga att handla med ac 65683 och du kan uppleva bättre exekveringsresultat. PFD-spridningar i PFDTrader och PFDPro är realtid tillgängliga på PFDs webbplats pfd-nzspread. Projektiva PFDTrader-klienter ser samma spridningar i PFDTrader demokonto, testhandel och tillfredsställer exekveringskvalitet som är identisk i demo och live-konton. Samuel öppnade ett PFDTrader-konto. PFD möjliggör basrabatt på 0,50 RT pips till IB på PFDTrader och av den anledningen markerar cirka 0,20 RT pips på spridda på IB-kunder. Samuel jämförde PFDTrader direktspridningar med PFDTrader indirekta klientspridningar och begärde att han och hans framtida kunder skulle få PFDTrader direktklienter spridda och därför ville han inte ha IB-rabatt. PFD kom överens och hans AC flyttades till PFDTrader direktklientspridningar. Spreads comparison widget visar att PFD-spridningar är en av de tuffaste i branschen. PFD är en NDD-mäklare sedan 2010 och PFD tillgodoser inte någonting oetiskt i sin praxis. PFD är en STP-mäklare som är kopplad till cirka ett dussin likviditetsleverantörer som erbjuder marknadsexekvering, variabla spridningar, vilket möjliggör all sorts strategihandel, systemhandel och handel med högfrekvenser etc. PFD-servrar är i NY och PFD gör allt för att hålla latensproblem det minsta minimumet för att undvika att slippa, men PFD, eftersom det erbjuder ursprungliga spridningar i PFDPro, är det möjligt på en snabbflyttande marknad, och glidning kan också vara bredare. PFD skrev till honom den 15-05-2015 PFD granskade dina affärer. PFD fortsätter att erbjuda ett av de snävare spridningarna och av den anledningen när marknaden rör sig, är möjligheten att slippa inte uteslutet. Om vi ​​breddar sprickorna kanske vi kan innehålla glidning även på en snabbflyttande marknad. Våra kunder är nöjda med de snävare spridningarna. Mäklare till mäklareöverföringsformulär länk skickas som krävs pfd-nzdownloadsExternalTransferForm. pdf som du fyller i och skickar till oss tidigt om ett konto till kontoöverföring krävs. PFD erbjuder basrabatt till IB och PFD begränsar inte en IB som delar sin basrabatt med sina kunder som genererar handelsvolymer vilket är bra för en STP-mäklare som PFD. PFD har flera valutor direktbankkonton hos Bank of New Zealand och ANZ National Bank Ltd. PFD tar inte ut några avgiftskommissioner antingen för finansiering eller återkallande av kunder och erbjudanden utan bankavgifter. För en kund som upprätthåller GBP-basvalutan betalade kundbanken medel i NZ som måste konverteras tillbaka till GBP och därigenom kunde kunden uppvisa valutatab som kunde undvikas av kundbanken och inte av PFD eller dess bank. Den 19-05-2015 skrev PFD till kunden. Vi hade samma svårighet med några andra betalningar från Santander UK PLC tidigare, din bank. Vi undersökte och förstod att Santander UK PLC inte har ett direkt GBP-överföringsarrangemang och vad de gör är de sträcktrådar genom leverantörer av tredje part. Den 25-05-2015 skrev PFD till kunden Fonder mottagna i NZ och omvandlades till GBP och krediterades till ditt konto. Du kan ta upp med din bank varför medel har överförts i NZ och skillnaden är en följd av valutakursförlusterna, dvs att konvertera första GBP till NZ av din bankits betalningsleverantör och för det andra från NZ till GBP av PFD för att kreditera till din GBP-basvaluta . Money Manager Account (MAM) stöder handelsfördelning baserat på balans, eget kapital eller fri marginal, men om balansfristen är ett försumbart lågt värde som är lägre än den minsta marginalen som krävs för ett 0,01-parti är handelsfördelning av MAM omöjligt vilket är ett faktum Och är en grundläggande. MAM handlade med 0,01 partier som är det lägsta handelspartiet som inte delades men flög till en av slavkonton som hade tillräcklig marginal och inte till den andra slaven som inte hade tillräcklig marginal. Så är MAM utformad för att fungera. Den 27-5-2015 påstod Samuel att alla pågående order i hans konto avbröts från PFD-sidan. Vi undersökte hans påstående och fann att order avbröts från IP 85.61.140.60, någon värd i Spanien. Eftersom PFD inte hade någon anledning att avbryta sina beställningar, av säkerhetsskäl återställde vi Samuels lösenord och blockerade även IP 85.61.140.60 som avbröt orderna. Vi har registrerat hans upptagande Som svar kan jag nu inte logga in på mitt MAM-konto. Avblockera alla IP-adresser och låt mig själv. Inte ingripa eller avbryta någon verksamhet som robotarna ställer in. Jag har flera ställen att logga in på kontot eftersom det inte bara jag. PFD håller inte med några av Samuel kommentarer som har varit förolämpande från dag ett. Granska Moderering Obs! Vi vet inte var den här kunden anmälde sig till PFD-NZ, men översynen lämnades in från en stor Internetleverantör i Spanien. Ett annat ahole forex compnay, de börjar 8 minuter sent på en måndagsmorgon med stora spridningar. Frysa plattformen. Så du kan inte sluta handel. Som den som sagt nedan. ingen ECN här absoluta scumbags Svar från Paul F Louis inlämnad 16 september 2015: PFD är en STPECN-mäklare kopplad till cirka ett dussin motparter för likviditet. PFD är i drift sedan 1999 och är sedan 2005 licensierad mäklare. PFDs erfarenhet är att det krävs en tidsgap på 3 till 4 minuter för att likviditeten ska stablise när marknaden öppnar på måndagsmorgon. Den tidsavbrott vi hänvisar till är den tid som krävs för att alla våra likviditetsförbindelser blir aktiverade och prissättningen blir stabil nog att erbjudas för handel. Om kunderna får handla innan prissättningen stabiliseras kommer kunderna att utsättas för stoppavbrott i en instabil prissättning. PFD: s policy tillåter därför handel 5 minuter efter marknadsöppningen på måndag vid vilken tidpunkt likviditetsleverantörernas anslutningar är stabila och priserna är autentiska. PFD-NZ VO HOANG PHI PHUNG HO CHI MINH CITY, Vietnam Mitt konto: 64768 Priserna stämmer inte ordentligt med marknadspriset. Vid 23 timmar 59 minuter 56 sekunder. Jag har gjort en köpstopporder till pris 0.82348 (Transaktions ID: 2630238) Vid denna tidpunkt är det aktuella marknadspriset utan detta pris. Så jag frågade varför min order matchade priset när jag sattes i marknadspriset existerar inte Ett bluffföretag Håll dig borta från det. Svar från Paul F Louis inlämnad 15 september 2015: Från: Paul F Louis (Compliance AMLCFT Manager) mailto: paulfrancispfd-nz Skickat: torsdag 11 september 2014 3:06 p. m. Till: REMOVED BY FPA Cc: email protected email protected Ämne: Klagomål - Konto: 64768 Hej Vo Hoang Phi Phung Vi kollade ditt konto. Vänligen hitta bifogad marknadsvakt åtminstone extraherad från två andra mäklare för att bevisa marknadsrörelsen som inträffade när din order 2630238 transagerades. Men vår exekutiva mäklare har kommit överens om att vända den handel som hade flugit från PFD till den verkställande mäklaren med hänsyn till det faktum att din marknadsrörelse var exakt vid handelsdagens slut. Vi har därför avbrutit handeln som ett specialfall. Var vänlig kom ihåg att sådana förfrågningar aldrig blir underhållna av våra exekutiva mäklare. Detta bör därför inte tas som en prioritet i framtida fall. Vi ber om ditt samarbete i framtiden i följande branschregler. Tack Paul F Louis Här är mina erfarenheter med denna mäklare. Jag har handlat 13 år. Jag har provat minst 70 levande konton. De flesta mäklare är bara hemska, andra ärliga men deras handelskostnad är helt enkelt för hög. PFD är rättvis, transparent och ärlig med några av de lägsta spridningarna utan kommission. Slippage sker kring nyheter, men i allmänhet är det vägen mindre än alla andra detaljhandeln och många prime mäklare. Spridningen kommer också tillbaka mycket snabbt efter ett pressmeddelande, normalt inom några sekunder där så många mäklare håller det i några minuter. Jag har faktiskt nu ett volymavtal med dem när jag flyttat några stora system över. Jag får införa andra på dessa villkor om någon är intresserad. Du får basspridningen minus 0,3 pips, vilket ger dig spridning på USDJPY och EURUSD runt 0,2 pips utan några provisioner alls. Det faller ibland till negativa 0,1 pips ibland jag har spenderat år på jakt och det här är de bästa verkliga förhållandena jag förhandlade överallt. Observera att detta är en sann (ingen uppmärkningsrabatt) så ta 0,3 pips av demoverspridningen för att bedöma vad du kommer att få live. Du får en omedelbar kredit i ditt konto efter varje handel. Det här är en win-win-situation du är de absolut bästa förutsättningarna, och det hjälper mig att fortsätta ett bra förhållande med mäklaren för att behålla dessa villkor när mina system har en lugn månad. Använd den här länken för att öppna ett livekonto för att få dessa villkor. kiwi. pfd-nzsignuplogonID64857 Du bör veta att alla handelsformat är tillåtna men de förbehåller sig rätten att inte rabattrappa handel under dessa förhållanden. Det är min förståelse att så länge du tillåter dem att kompensera risken är de glada. I verkligheten 80 av mina affärer stänger inom en min och vid 2 pips, eftersom jag har en paus, ens stopp i mitt system. Men de är nöjda med detta och räknar inte med detta som scalping. Om du har ett solidt system som behöver de lägsta handelsvillkoren så kan de vara idealiska för dig. Wellington, Nya Zeeland Jag har varit med PFD i ca 6 månader. Jag bestämde mig för att ta tillbaka balansen på mitt konto (under 1000) när jag ger upp valutahandel för att vara ärlig jag suger på det. Jag lämnade in min ansökan under helgen och pengarna krediterades i sin helhet till mitt NZ bankkonto på måndag. Om du är en NZ-baserad näringsidkare är detta den enda NZ-baserade forexbolaget. Jag vet att jag besökte deras byggnad i Auckland. De tar inte heller ut en trådavgift till NZ bankspfd-nz. Översyn 2017 FX Empire - företaget, anställda, dotterbolag och intresseföretag är inte ansvariga eller ansvarar inte gemensamt eller separat för förlust eller skada som länkresultat av Förlita sig på informationen som tillhandahålls på denna webbplats. Uppgifterna på denna webbplats tillhandahålls inte nödvändigtvis i realtid eller är det nödvändigtvis korrekt. FX Empire kan få ersättning från de företag som finns på nätverket. Alla priser här tillhandahålls av marknadsförare och inte genom utbyten. Som sådana kan priserna inte vara korrekta och de kan skilja sig från det faktiska marknadspriset. FX Empire bär inget ansvar för eventuella handelsförluster som du kan medföra som länksresultat av att använda data i FX Empire. Fortsätt till Fxempire

Comments

Popular posts from this blog

Optimal Handelsstrategier Kissell And Glantz Nedladdning

Optimal trading strategier kissell pdf. DINArek Blog bara super, jag kommer att rekommendera till friends. Optimal trading strategier kissell och glantz ladda ner oss binära alternativ gratis böcker handlare. Den ökade måste optimala trading strategier av ronald coase, optimala trading strategier av ronald coase och handel Strategier av kissell och handelsrisk och handel risker optimala handelsmöjligheter hos libros robert kissell en mörk böcker Forex trading strategier optimal handel hft robert, läs multi asset allocation och morton glantz och morton och handelsstrategier Robert Kissell, reviderad med särskilt bidrag från Robert kissell och morton glantz, resurser, senast uppdaterade och strukturerar optimala handelssystem sociala handelslösningar Nov david jeria Ett annat projekt från en var att riskera i utbyte optimal handel ämnet listar aktiemäklare lön. Allt många företag i Indien Libri noterar en global ekonomi i de frågor som läsare vill se, edhec riskmodell Ladda ner hög f Han

Trading Strategier Market

Trading Strategies. Copyright 2017 MarketWatch, Inc Alla rättigheter reserverade Genom att använda den här sidan godkänner du användarvillkoren Sekretesspolicy och Cookie Policy updated. Intraday Data tillhandahållen av SIX Financial Information och med förbehåll för användarvillkor Historisk och nuvarande slutet av dagsdata som tillhandahålls av SIX Finansiell information Intradagsdata fördröjda per utbytesbehov SP Dow Jones Index SM från Dow Jones Company, Inc Samtliga noteringar är i lokal utbytestid Realtids senaste försäljningsdata från NASDAQ Mer information om NASDAQ-handlade symboler och deras nuvarande finansiella status Intradagdata försenad 15 minuter för Nasdaq och 20 minuter för andra utbyten SP Dow Jones Index SM från Dow Jones Company, Inc SEHK intraday data tillhandahålls av SIX Financial Information och är minst 60 minuter försenad. Alla citat är i lokal utbytes tid. MarketWatch Top Stories. Some Bitcoin trading strategier som priserna blir galen. Med Cody Willard. Bit

Tutorial Forex Trading Untuk Pemula

Trader Forex Pemulas. Mata uang utama ditawarkan terhadap dolar AS USD Snabbmatik i snabba valutor USD snabbare kurser Trader Forex Pemulas Mtodos Confidenciais Para Ganhar Dinheiro Sem Investeringar i Guin-Bissau Pelatihan Forex privat i Surabaya, Jakarta, Bandung än Jogja Sekolah Kursus handel terbaik, valutahandel, valutahandel, valutahandel, valutahandel, handel, handel, valutahandel, valutahandel, valutahandel, valutahandel, valutahandel, valutahandel, valutahandel, handelskampanjer, handelskampanjer, bolag, bolag, bolag, bolag, bolag, bolag, bolag, handlare, handlare, handlare, handlare, läsare, läsare Läs mer Perilaku beteende merupakan tindakan reaksi sikap terhadap sesuatu dan dalam keadaan tertaru Pasar Valuta Asing tak terbatas, dengan omset harian mencapai triliunan dolar transaktionen dilakukan melalui internet dalam hitungan detik. Jawabannya sederhana mata uang dari berbagai negara Inilah panduan CARA BISNIS FOREX handla online av en ojämn sammanslutning av makroer mäkla